Klachten & Garantie 

Wij doen super ons best om jouw bestelling in topconditie bij jou aan te leveren. Maar het kan voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek inderdaad binnen de garantievoorwaarden valt dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten

Misschien dat je over iets niet helemaal happy bent. We vragen je dan ook dit altijd bij ons kenbaar te maken door te mailen naar susan(at)frisseduik.nl. Je kunt hiervoor ook het contact formulier gebruiken op de contactpagina. En natuurlijk proberen wij dan in alle redelijkheid om samen met jou tot een passende oplossing te komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het ook mogelijk om jouw geschil aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelmand0
Geen producten
Verder winkelen
0